17 Nisan 2008 Perşembe

Tavuk Bacakları ve Muska Büyüsü (gerçek kaynaklardan)


Daha geçenlerde okumuştum bu haberi, yazmayı düşünüp vazgeçmiştim ama şimdi yazmanın tam zamanı ehehe


''Boston Red Sox fanatiği beyzbolsever, ezeli rakipleri New York Yankees stadına büyü yapmak için takımının formasını gömdü. 50bin dolar harcanarak forma gömüldüğü yerden çıkarıldı..''


falan filan...şimdi asıl can alıcı noktaya geliyoruz, aynen gazetevatan.com'dan kopyalıyorum :


''FENERBAHÇE STADINDA DA BÜYÜ BOZULDU

Benzer ’Büyü’ iddiaları Fenerbahçe stadında da yaşamıştı. Kaleci Rüştü Reçber’in gol yememesi için kale önüne ’Tavuk bacağı’ gömülmüştü. 2000’de Şükrü Saracoğlu’na bir gece yarısı imam getirilmiş, orta sahaya ve kale önlerine muska gömülmüştü. 2004’te G.Saray maçında, F.Bahçe kulübesi önüne konulan süpürge çöplü poşet, “bize büyü yapıldı” diyerek kaldırılmıştı.''


ahahahahahha fenerbahçeyle ilgili bu haberi sanırım hiçbir futbol sever unutmamıştır. televolelere bile konu olmuştu... ya yorum yapayım diyorum ama gerek yok sanırım... doğru olduğundan emin olduğum bu haberi paylaşayım dedim...

17.04.2008 tarihli vatan gazetesini okuyan yada hafızası biraz kuvvetli arkadaşlar hem haberi hem de fenerbahçenin yaptığı bu ''büyü bozma ayini''ni hatırlayacaklardır...

1 yorum:

plaki dedi ki...

hatırlamaz olurmuyuz.