28 Nisan 2008 Pazartesi

Allah da seni güldürsün Gökmen Özdemir


Dün akşam Gs-Fb maçını izledik, Gs gerçekten hak ettiği bir galibiyet aldı.. Uzun zamandır bu kadar kötü bir Fb izlememiştim o da ayrı tabi...

Şimdi benim derdim maç değil aslında, bugün gazetelere bakıyorum, internette okuyorum... Gs büyük ihtimalle şampiyonluğu garantiledi, tamam kabul ama bütün yazarlar ağız birliği etmiş gibi tüm ''olumsuzluklar'' a rağmen Gs'nin nasıl da yarıştan kopmadığını, nasıl yüreğiyle oynadığını yazıyor...

Hele Gökmen Özdemir'in şu lafları sabah sabah gülme krizine girmeme neden oldu: ''Gs kimi zaman yarım takımla, kimi zaman hocasız, kimi zaman da lobisiz bir şekilde yoluna devam etti.''

Ya sevgili Gökmen Özdemir hepsine tamam da ''lobisiz'' derken bi' durup düşünseydin... Daha bi'kaç hafta önce kazandığın gençlerbirliği maçını, ligin ilk yarısındaki Beşiktaş maçını, ligin ilk yarısındaki gaziantep maçını... daha sayılabilecek çok maç var ama uzatmayayım...

Dün akşam Gs hak ettiği bir galibiyet aldı ama sezon sonunda ''yine'' hak etmediği bi' şampiyonluk alacak... Zaten hepimiz bu duruma alışığız... Beşiktaş taraftarları, Gs taraftarları, Fb taraftarları olarak... Ama bana kalırsa Gs taraftarı daha onurlu şampiyonluklar hak ediyor... Bi'gün o şampiyonluk gelirse biz de içten bi' şekilde tebrik ederiz....Şimdilik ''yine'' tebrik yok...

Hiç yorum yok: