6 Nisan 2008 Pazar

Gaizka Mendieta Zabala


fifa 98 oynarken ispanya milli takımını alır, Mendieta'yla sağdan sağdan ceza sahasına iner o herkesin attığı klasik ''hacı, çaprazdan vur kesin gol olur.'' gollerinden atardım...ve nedendir bilmiyorum Mendieta'ya hep ''kaplanım benim'' derdim... uzun sarı saçları, çemçük ağzı, çipil çipil gözleriyle futbol kahramanımdı o benim (önce Pires sonra da LAMPARD'la tanışana kadar tabi ki)...

ilk defa uefa kupasındaki Beşiktaş - valencia maçlarıyla tanıdım Mendieta'yı...çok iyi bi futbol oynamadı o maçlarda ama dedim ya, sarı saçlar, çemçük ağız,çipil çipil gözler ''lan bu herif adamın kralı be'' dedirtmişti bana...

valencia'da kaptanlık yaptı yıllarca, sonra middlesbrough'a transfer oldu son demlerinde ve orda da yalan olup gitti...şimdi nerdedir,kimledir, ne iş yapar ne yer, ne içer hiçbi' fikrim yok...ama bi' dönem odamda bilgisayarın karşısında bana ''kaplanım benim'' çığlıkları attırdığı için ölümüne saygı duyuyorum bu adama...güzeldi o günler...şimdi ne Mendieta kaldı ne de valencia...

ne biçim bi'şeymiş lan bu, bi' çok insanın adını bile hatırlamadığı bi' futbolcu benim için efsane olmuş...

olay şekildemiydi yoksa fifa 98'de mi...eğer fifa 98'deyse Mendieta'yı bu kadar etkili yaptığı için EA Sports'u kınıyorum...sizin yüzünüzden yalandan kahraman yaptım ulan adamı kendime...

ama sanmıyorum ya...Mendieta iyidir Mendieta candır...çipil çipil...

Hiç yorum yok: