18 Kasım 2008 Salı

Eskişehir


Pazar akşamı Beşiktaş - Eskişehirspor maçı var...

Ben ki, pazar günleri maça gitmekten nefret eden bi' insanım, ama bu maçı iple çekiyorum... Çünkü biliyorum, bulunduğum tribünden sol tarafa doğru baktığımda ''kendilerine ayrılan yer''de birileri olacak... Kazandığı için değil, orada olduğu için mutlu olacak insanlar bağıracak, pankart açacak, atkı sallayacak...

Herkes biliyor bunu; tribüncülük'ün önemli parçalarındandır Eskişehir taraftarı... Bu hafta bizim mekanımıza gelecekler ve şeref verecekler...

Play Off maçlarını bizim evimizde oynadılar ve bizim tribünümüzde desteklediler takımlarını. Şimdi aynı yere konuk olarak geliyorlar iyi ki de geliyorlar... ''süper lig''e çıkmalarına deli gibi sevinen bana geliyorlar...

Aslında ben, bu ilk maçın Eskişehir'de oynanmasını isterdim... Trenime binip Eskişehir'de inmek, o soğuk havayı hissetmek istiyordum... Olmadı, ilk maçımız İnönü'de... Uzun zamandan sonra yeniden Eskişehir'e gitmek için biraz daha beklemem gerekecek sanırım...

Hiç yorum yok: