13 Mayıs 2008 Salı

Beşiktaş'ımıza Libertodores Kupası'nda Başarılar Dilerim


Ayıp diye bi'şey var... Hakem hatalarına hiç girmiyorum, o hatalar olamasa belki şampiyonluk şansı bile olabilirdi Beşiktaş'ın. Ama hakkıyla elde ettiği UEFA Kupası şansı ''3'lü averaj'' diye saçmasapan bi' uygulamayla elinden alınan Sivas Spor'a ayıp olmuyor mu..?

Adamlar sezon boyunca iyi kötü oynadı ve son haftada 3'lü averajı çıkardılar Sivas'ın başına.. Çok yanlış işler bunlar... Bi' Beşiktaş taraftarı olarak resmen utanıyorum bu durumdan...

Sen ki Beşiktaş futbolcususun, nasıl bi' yılışıklıkla son dakikada Sivas'tan o golü yiyip 2'li averaja denge getiriyorsun ve utanmaz gibi Fenerbahçe'nin mağlubiyetiyle UEFA'ya gitmeyi başarı olarak görebiliyorsun..? Biz aramızda bu duruma ''elin şeyiyle gerdeğe girmek'' deriz...

Yemin ediyorum utanıyorum bu ''UEFA başarısı''ndan...

Büyük ihtimalle gittiği gibi hemen geri dönerdi Sivas, ama yine de haklarının gasp edilmesi beni çok rahatsız ediyor...

Hiç yorum yok: