16 Nisan 2008 Çarşamba

1550 Alo Kanka


Nedir şimdi bu?? Polisi sevimli göstermeye çalışma tripleri falan... Hiç uğraşmayın, ne kadar zorlasanız da olmaz polisten sevimli...

Polislerden pek haz etmem, iki nedeni var. Birincisi; taksimde gzümün önünde bikaç eleman tinercinin birini bıçaklarken ayırayım dedim, ''yapmayın ağalar, etmeyin yiğitler'' diye kahramancasına kavganın arasına daldım. O sırada ''kanka'' polislerden biri geldi ''hhööööyytt'' diye ayıptır söylemesi kafama doğru yapıştırdı... Dedim ''dayı sen ne ayaksın senden önce geldim olay yerine.''

ikincisi de; daha küçücük bebeyim kadıköyde fenerbahçe-Beşiktaş maçına gitmişiz kuzenimle (1-2 kazanmıştık, uche'nin bacağının kırıldığı maç)... yaşım en fazla 10...Şimdiki (sanırım) migros tribününün olduğu yerdeyiz. Oturduk birer koltuğa, polis geldi, yaşımıza başımıza bakmadan copu kaba etime doğru ekleştirdi... ''lan'' dedim ''n'oluyo''... ''kalkın lan burdan '' dedi...

Diyeceğim şudur ki; polis sevmem.. Öyle sevimli sevimli kıyafetler giydirmeyin, sevimli bişey istesem şirinleri izlerim aga...

Hiç yorum yok: